Monday, September 19, 2016

MEMBAYIKAN KENALAN ISTERIKU Y…

Y merupakan bekas rakan sekerja isteriku. Isteri aku tidak lagi bekerja sebaik sahaja bernikah dengan aku. Hendak dijadikan cerita satu hari sedang aku dan isteri keluar membeli belah aku diperkenalkan dengan Y.

“Abang kenalkan ini Y, rakan sekerja Z.” Kata isteri aku sambil merangkul sahabat baiknya.

“Apa khabar Y… Oh sayang pernah bekerja di sini dahulu ya.?” balas aku.

“Tidaklah.. Kami pernah bekerja satu tempat di Plaza Alam Sentral beberapa tahun yang lalu.” Balas Y.

“Betul.” Angguk isteri aku membenarkan penerangan Y.

Mereka sambung bersembang mungkin setelah lama tidak berjumpa. Aku menonong ke deretan kedai-kedai yang lain. Sambil itu aku mendapat ilham dan terus tanpa lengah memikirkan bagaimana caranya dapat memangsakan Y.

Dipendekkan cerita, aku berjaya mendapatkan nombor telefon bimbit Y daripada Senarai Kenalan telefon bimbit isteri aku. Aku kemudiannya mencuba nasib. Selesai bekerja, kebetulan aku kerja tugasan malam dan akan berakhir waktu kerja pada jam 9.00 malam. Manakala Y akan berakhir tugasan pada jam 10.00 malam. Aku telefon isteri aku dan memberikan alasan kononnya aku balik lewat kerana jumpa kawan dan kawan ajak sembang di kedai makan. Mujur tiada kecurigaan pada isteri aku dan dia cuma pesan jangan balik lewat sangat. Kemudian aku hubungi Y dan ajak makan malam di kedai makan sekitar rumah sewanya.

Barangkali sudah menjadi rezeki aku, Y terus setuju. Lokasi pertemuan adalah di KFC Seksyen 7, Shah Alam. Aku tiba lebih awal manakala Y tiba satu jam setengah kemudiannya.

“Assalamualaikum Abang AU. Sudah lama tunggu.” Sapa Y.

“Waa’laikumusalam. Lama juga dan mujur tidak beransur pulang. Ingatkan Y tidak jadi datang.” Jawab aku memulakan ayat-ayat pancing.

Aku persilakan Y duduk dan aku bergerak ke kaunter untuk memesan hidangan makan malam kami. Sebaik makanan tiba, aku pun memulakan sesi sembang saran pada malam itu. Sambil menikmati ayam goreng aku pun menggoreng cerita seolah mengadu nasib pada Y. Y ternyata seorang yang peramah. Sesuai dengan kerjayanya kini iaitu Promoter Produk. Usia Y jauh lebih muda daripada isteri aku. Penampilan Y tidaklah terlalu bersendat dan tidaklah terlalu berlabuh. Bertubuh kecil molek membayangkan betapa dia sesuai menjadi bayi dewasa aku.

“Apa mimpi abang AU belanja Y makan KFC ini. Ini kalau Kak Z tahu, siaplah abang. Y tidak mahu jadi perosak rumahtangga orang pula.” Tiba-tiba Y bersuara.

“Kebetulan abang juga kerja malam hari ini. Memandangkan kononnya Y ini sangat akrab dengan Kak Z, sahajalah hendak belanja makan.” Balas aku.

“Betulkah ini abang AU, atau bergaduh dengan Kak Z. Biasalah baru saling hendak kenal kerenah masing-masing.” Y menduga.

Aku menafikan, sambil aku beranikan diri berterus terang dengan Y.

“Y macam inilah, tujuan abang ajak jumpa adalah kerana abang ada hajat dengan Y.” kata aku dengan lancar.

“Abang ada keinginan pelik, tapi Kak Z masih belum dapat terima kepelikan abang itu. Maklumlah baru lima bulan kami berumahtangga.” Jelas aku lagi.

Y tersedak. Dia menghentikan kunyahan dan meneguk air untuk membantu melancarkan kembali gangguan dikerongkongnya.

“Pelik macam mana itu abang AU. Masalah rumahtangga tidak dapatlah Y hendak tolong. Apapun cuba abang AU ceritakan keinginan pelik bagaimana yang dimaksudkan itu.?” Ujar Y sambil menyambung kokak peha ayam goreng.

“Tidaklah pelik sangat, cuma abang hendak lihat seorang perempuan di dera fizikal dan emosinya. Deraan fizikal tidaklah sampai luka-luka dan emosi tidaklah sampai tahap boleh jadi gila. Kak Z kau pada mulanya dia layan tapi hari-hari dia tidak terlayan.” Sambung aku.

“Alamak. Berat keinginan abang itu. Y tidak dapat bayangkan deraan fizikal tapi tidak luka dan deraan emosi tapi tidak gila. Boleh jelaskan lebih lanjut.?” Soal Y seakan berminat.

“Dipendekkan cerita, abang ini anak tunggal. Tidak merasa tukar lampin adik sama ada adik lelaki mahupun adik perempuan. Jadi abang berasa teruja bila dapat melampinkan adik perempuan. Sambil itu berikan sedikit hukuman kepada adik perempuan tadi kerana kononnya telah membasahkan lampin. Sebagai bayi tamparan punggung adalah hukuman yang dirasakan patut.” Jelas aku panjang lebar.

”Ok barulah Y faham, maksudnya abang AU hendak main adik-adiklah ya. Tampar punggung itu yang dimaksudkan penderaan fizikal tapi tidak luka-luka. Manakala penderaan emosi pula dengan membayikan seorang perempuan dewasa.” Ulas Y seakan mengerti.

“Jadi tujuan abang belanja Y ini sebab hendak lamar Y jadi adik angkat abang. Dalam erti kata lain abang hendak Y jadi bayi dewasa abang.” Kata aku yang semakin berani menyatakan hasrat.

Y tersenyum sipu, dia kini berkeadaan tidak keruan. Mungkin pada dia perasaan malu itu ada tetapi dalam masa yang sama dia seakan mahu memenuhi kehendak aku. Malam semakin larut. Aku mula mengendurkan hasrat aku apabila Y masih tidak memberikan jawapan. Tetapi sungguh diluar jangkaan kerana Y akhirnya bersetuju. Cuma dia jadualkan sesi bayi dewasa itu hanya berlangsung pada setiap hari isnin kerana itu merupakan hari cuti dia.

“Betul ini Y. Menjadi bayi maksudnya serba-serbi abang uruskan. Tugas Y cuma makan, minum, berak dan kencingkan lampin sahaja. Disamping menerima hukuman tamparan punggung setiap kali salin lampin.” Soal aku untuk mendapatkan kepastian.

“Asalkan bayarannya cantik dan kesucian dara Y tidak terusik sudahlah. Lagi pun jadi bayi bukan susah, tidur sahaja. Isnin merupakan hari cuti Y dan lazimnya Y akan ganti semula tidur supaya badan kembali segar. Jadi sambil bercuti boleh juga buat kerja sambilan.” Sakat Y sambil ketawa.

“Abang hendak bayar mahal-mahal tidak mampulah Y. Berapa yang abang mampu sahajalah. Sudahlah hendak menampung keperluan bayi Y lagi, susu, nestum dan lampin pakai buang.” Balas aku.

“Tidak kisahlah berapa-berapa pun abang, asalkan ada penjanaan pendapatan tambahan.” Jawab Y ringkas.

Aku pulang dengan senang hati malam itu. Sesi pertama membayikan Y adalah pada isnin depan iaitu kira-kira tiga hari akan datang. Aku mengisi borang cuti supaya dapat membayikan Y.

Hari yang dijanjikan sudah tiba. Rumah inap telah aku sewakan. Peralatan bayi telah aku siapkan. Hanya menunggu kehadiran bayi dewasa aku sahaja lagi. Jam 8.30 pagi Y sampai depan pintu rumah inap yang aku sewakan untuk dua hari satu malam.

“Y sudah siap hendak jadi bayi dewasa bukan.?” Soal aku.

“Sudah babah.” Usik Y sambil memelatkan sebutannya.

Sebagai langkah berjaga-jaga aku minta Y menandatangani satu surat perjanjian tiada dakwa-dakwi ke mahkamah. Y membaca sambil ketawa kecil.

“Ini apa ini babah. Takut ya kalau Y lapor polis. Tidak percayakan Y lah itu.” Sakat Y.

“Sebagai langkah keselamatan.” Balas aku ringkas sambil membuat persiapan seterusnya.

Y aku minta bacakan isi kandungan perjanjian itu dihadapan kamera video telefon pintar aku. Selesai baca Y terus tandatangan dan cap jari pada kontrak perjanjian itu. Aku juga menandatangani kontrak perjanjian tersebut cumanya aku tidak perlulah berakam-rakam.

KONTRAK TIADA DAKWA DAKWI MAHKAMAH

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera, saya (nama)……………………………………………. Nombor Kad Pengenalan ……………………………………… Dengan ini mengaku bahawa saya masih waras dan tidak dipaksa oleh sesiapapun. Saya dengan kerelaan hati menyerahkan diri saya sebagai bayi dewasa kepada …………………………………………………………….. Nombor Kad Pengenalan ………………………………….. Tiada dakwa-dakwi sekiranya berlaku apa-apa kecederaan ke atas diri saya sepanjang aktiviti ini berlangsung.

Saya juga bersetuju untuk

a.   Dilampinkan
b.   Dipaksa berak
c.   Dipaksa kencing
d.   Ditampar punggung
e.   Lain-lain tindakan yang dirasakan perlu


Tandatangan Bayi Dewasa :
Nama Penuh Seperti K/P     :
Nombor Kad Pengenalan    :


Saya (nama) ……………………………………………………….. Nombor Kad Pengenalan ………………………… mengaku tidak memaksa mahupun menipu daya (nama) ……………………………………………………… Nombor Kad Pengenalan ……………………………….. Kesudian dia adalah atas dasar sukarela, sekiranya berlaku sebarang kecederaan sepanjang aktiviti ini berjalan rawatan kecemasan pantas akan saya ambil segera.

Tandatangan Penjaga       :
Nama Penuh Seperti K/P  :
Nombor Kad Pengenalan :

Aku kemudiannya arahkan Y tanggalkan pakainya dan bertelanjang bulat depan aku. Y enggan kerana dia khuatir aku merakam video bogel dia. Aku kemudiannya mencabut bateri telefon dan simpan dalam beg galas aku.

Aktiviti pertama adalah memandikan bayi dewasa aku. Y masih tidak mahu menanggalkan pakaiannya.

“Y malulah abang AU.” Y bersuara gedik.

“Bayi mana ada perasaan malu.” Aku memujuk.

“Baiklah. Tapi Y kan bayi, manalah tahu hendak tanggalkan baju sendiri.” Y mula memainkan peranan dia sebagai bayi.

Aku pula arahkan Y berbaring di katil. Satu persatu pakaiannya aku tanggalkan. Cuma ketika aku hendak tanggalkan sarung tetek dan seluar dalamnya dia cuba menepis. Aku bersuara agak keras dengan mengingatkan dia bahawa dia telah menandatangani perjanjian. Y terpaksa akur. Kini Y berbogel sepenuhnya depan aku. Y menekup mukanya seketika sebelum berpusing meniarap. Mungkin untuk menutup bahagian-bahagian kemaluannya. Aku arahkan supaya Y terlentang. Tangannya kemudian aku ikat pada kepada katil. Y bertanyakan apakah keperluannya dia diperlakukan sedemikian.

“Kalau tidak di ikat-ikat tidak bolehkah babah.” Soal Y.

“Mana boleh. Y baharu sahaja babah dapatkan. Jadi kenalah di ikat-ikat dahulu sampai sudah jinak baru boleh dilepaskan.” Terang aku.

“Apa babah ingat Y ini kuda liarkah.?. Babah jangan bertindak luar batas. Kalau babah rogol sahaja Y akan lapor polis. Perjanjian kita pun tidak mengatakan Y boleh dirogol.” Balas Y.

“Ok bagi menjawab soalan Y tadi. Babah ikat sebab babah hendak memudahkan kerja babah. Buka mulut.” Kata aku bagi meredakan kerisauan. Mulut Y aku sumbat dengan penyumbat mulut.

“Bayi mana ada bulu kemaluan. Jadi babah akan cabut bulu kemaluan Y. Kalau tidak ikat, susahlah babah hendak mencabutnya.” Sambung aku lagi.

Y cuba membantah sayangnya kini kedua kaki dan tangannya telah terikat. Y meronta buat seketika tetapi akhirnya pasrah. Kini kemaluannya menjadi mangsa deraan pertama aku. Kali pertama aku rentapkan beberapa helai bulu kemaluannya. Y melonjak mungkin terkejut. Namun rentapan kedua dan seterusnya Y sudah mulai dapat menahan sakitnya.

Hal itu membuatkan aku tidak puas. Aku menukar kaedah, daripada rentapan kepada tarikan perlahan-lahan sehingga tercabut. Kali ini meronta-ronta Y ke kiri ke kanan. Jeritannya terkawal tetapi air matanya tidak. Berjurai-jurai air matanya membasahi pipi sambil terkencing-kencing. Mujur telah aku lapikkan plastik di bawah punggungnya. Tarikan tanpa henti itu akhirnya selesai. Bulu kemaluan dan bulu ketiak Y kemudiannya aku kumpul dan simpan di dalam botol.

Ikatan kaki dan tangan Y aku lepaskan. Tetapi tangan Y kembali aku ikat ke belakang badannya. Kemudian aku memangku Y menuju ke bilik air. Dengan keadaan tangan yang masih terikat dan mulut yang masih bersumbat aku mandikan Y. Seluruh badan Y aku sabunkan.

Kini penderaan seterusnya pula akan berlaku. Aku duduk mengangkang dengan badan Y yang dudukkan berlunjur membelakangkan aku. Penderaan tiga serangkai aku mulakan dengan meramas tetek dara Y sehingga putingnya timbul. Kemudian aku jentik-jentikkan. Buat seketika, itulah bentuk penderaan fizikal yang perlu Y jalani.

Kemudian biji kelentit Y pula menjadi sasaran jari jemari aku. Aku usap kemudian aku tarik. Usap-usap kemudian tarik-tarik. Mengelinjang-gelinjang Y menahan kesedapan bercampur sakit.

Deraan seterusnya aku pancutkan air paip tepat pada biji kelentitnya. Tekanan air aku kuatkan dan aku perlahankan berselang seli. Begitulah berulang-ulang sehingga Y terkapar keletihan. Hampir satu jam aku dera Y sebegitu.

Selesai mandi, aku keringkan seluruh badan Y sebelum melampinkan dia. Penderaan seterusnya adalah tampar punggung.

Sebagai permulaan aku cuma lepaskan 100 kali tamparan iaitu 50 kali punggung kiri dan 50 kali punggung kanan silih berganti. Setiap 10 kali tamparan aku rehatkan seketika punggungnya untuk menanggung perit tamparan. Menggigil-gigil punggungnya menahan pedih. Selesai tamparan punggung Y aku lampinkan dan aku kunci dengan seluar plastik bermangga. Begitulah seterusnya setiap kali salin lampin.

Perbagai helah aku gunakan supaya Y sentiasa perlu di salin lampin. Helah pertama masukkan ubat berak. Helah kedua paksa minum banyak-banyak kemudian rangsang pundi kencing Y dengan Ais. Helah seterusnya umpan kononnya menghormati waktu solat. Setiap kali solat kami akan solat berjemaah. Lampin sudah tentu akan disalin. Hakikatnya aku hanya pakaikan semula lampin yang dipakainya tadi. Bilangan tamparan sentiasa meningkat. Jika sesi pertama 100 kali, sesi kedua 200 kali, sesi ketiga 300 kali dan seterusnya.

Selesai sesi suaikenal bayi dewasa aku. Y aku bebaskan berlampin di dalam rumah inap. Tiada lagi sumbatan mulut dan ikatan tangan. Sebaik mendapat semula kebebasan bersuara berbakul aku di maki hamun oleh Y. Aku redakan kemarahan Y dengan mengumpan sarapan pagi. Y mengendurkan nada marahnya. Aku macam biasalah dengan akal-akal nakal aku. Y aku syaratkan supaya hanya menjamah makanan yang telah aku lumatkan terlebih dahulu. Suapan pula mestilah melalui mulut ke mulut.

“Tidak mahulah abang AU. Y gelilah.” Bantah Y.

“Mahu atau tidak Y kena buat juga. Perjanjian telah bertandatangan. Lagi pun kalau Y tidak mahu makan berlaparlah Y selama 24 jam.” Aku berkeras.

Y terpaksa setuju namun meletakkan syarat supaya dia tidak di ikat-ikat.

Selesai sesi sarapan aku arahkan Y berbaring di atas katil.  Pada sangkaan Y masa tidurnya telah tiba. Melonjak-lonjak kegembiraan mirip anak kecil mendapat apa yang dikehendakinya. Kemudian aku arahkan Y menyusu botol susunya. Lepas sebotol, sebotol lagi aku isikan.

“Tidak perlu suka sangat. Y akan abang dera rangsangan pundi kencing.” Usik aku.

“Kejamnya.” Balas Y ringkas.

Y terpaksa akur apabila aku ugut hendak ikat dia jika dia berdegil atau membantah. Masuk botol kelapan Y tidak terdaya lagi menghabiskan air teh yang aku isikan. Namun aku desak juga Y habiskan. Terkial-kial dia menghabiskannya. Sebotol penuh mampu memuatkan 250 ml cecair. Ini bermakna 2 liter air sedang berasak memenuhi pundi kencingnya.

Dengan kedudukan tangan yang kembali terikat dan mulut kembali tersumbat, Y sewenangnya aku perlakukan apa sahaja. Rangsangan Ais berlangsung selama satu jam. Lepas pundi kencing, melarat pula ke tetek, ketiak, tengkuk, dan tapak kaki. Sepanjang sesi penderaan tersebut Y meronta-ronta sambil menjerit kecil. Sesekali badan Y mengelinjang menahan ngilu atau nikmat rangsangan. Akhirnya Y mendesah panjang dan terkapar kelegaan. Lampinnya kini dipenuhi cairan hangat kekuningan hasil pancutan 2 liter air kencingnya.

“Ok sekarang waktu tidur adik abang. Tidurlah abang dodoikan.” Bisik aku yang berbaring disamping Y.

Lampin Y aku tepuk-tepuk mirip seorang abang yang mendodoikan adiknya. Y mula menunjukkan riak wajah tidak selesa lantaran kemaluannya kini lembab berendam di dalam lampin. Y menjeritkan sesuatu barangkali ingin meminta lampinnya disalin. Aku tidak mengendahkan sama sekali perilaku Y. Dodoian aku teruskan dengan tepukan yang semakin menderas. Pasrah dengan tindakan aku, Y mulai melelapkan matanya.

Sebaik Y lena, aku teruskan dengan persiapan-persiapan deraan yang lainnya. Buaian kain untuk Y beradu malam ini aku pasangkan pada kerangkanya. Bahan-bahan perapan kemaluan Y aku siapkan. Perapan pertama kemaluan Y adalah Air Kencingnya sendiri, diikuti dengan ubat berak, kemudian sapuan minyak cap kapak, seterusnya racikan cili dan diakhiri dengan penggetar.

Penggetar aku gunakan pada sesi terakhir sewaktu Y aku buaikan untuk tidur malam. Penyumbat mulut semestinya perlu dipasang supaya suara jeritan dapat dikawal. Sepanjang malam mulai jam 10.00 malam biji kelentit Y digeletik penggetar. Sesekali aku deraskan getaran, Berbuai-buai Y mengelinjang menahan asakan penggetar. Tepat jam 12.00 tengah malam. Aku perlahankan getaran penggetar, Aku lumurkan losen mustajab pati halia extra hot pada seluruh tubuh Y. Y bersuara lemah, cuba membantah. Sebelum meninggalkan Y berbuai keseorangan aku hembuskan serbuk lada sulah dihidung Y. Terbersin-bersinlah Y sepanjang malam. Deraan yang sedang Y alami malam ini merupakan deraan tiga serangkai aku yang terakhirnya. Y dipaksa menahan asakan penggetar disamping menahan kepijauan dan bersin sepanjang malam. Aku pulang ke rumah aku.

Keesokan harinya tepat jam 7.00 pagi aku kembali ke rumah inap. Y aku tamatkan deraan. Y bergegas ke bilik mandi untuk bersihkan diri. Matanya kelihatan bengkak, mungkin menangis semalaman. Y bersiap untuk gantian solat subuh. Selesai solat aku lampinkan Y semula.

“Abang AU tidak puas lagikah mendera Y.” Y bersuara dengan nada sayu.

“Belum. Selagi Y tidak ketagih berlampin. Lagipun masih berbaki 45 minit lagi kontrak perjanjian kita.” Jawab aku sambil membalut kemaluan Y.

Tepat jam 8.00 pagi aku tamatkan aktiviti membayikan Y. Anehnya bila aku hendak buka lampin Y. Y seakan tidak mengizinkan. Katanya dia sudah mula selesa berlampin. Y mendesak aku pakaikan semula lampinnya. Namun seperti biasalah sebelum berlampin, punggung Y perlu ditampar. Kali ini 500 tamparan tanpa henti. Sebagai langkah berjaga-jaga Y aku ikat tangan dan sumbat mulutnya buat kali terakhir. Selesai tamparan aku lampinkan Y semula. 

Sebelum merapikan lampin ke pinggang Y, aku bentangkan dua keping duit RM50. Kami beredar pulangkan kunci. Y aku pulangkan ke rumah sewanya. Sepanjang perjalanan Y tidak henti-hentinya bersunggut soal deraan yang ditanggungnya. Setibanya di rumah sewa, Y melangkah longlai masuk ke rumah sewanya. Aku pasti Y tidak dapat bekerja pada hari itu. Telahan aku nyata benar, jam 6.15 petang aku dapat panggilan daripada Y. Dia mengucapkan terima kasih atas bayaran yang diberikan.

“Hai baru bukakah lampinnya.” Sakat aku.

“Suka hati Y lah hendak buka bila pun.” Jawab Y sambil ketawa kecil.

Begitulah kisahnya aku membayikan kenalan isteri aku. Hingga kini Y masih menjadi bayi dewasa aku. Setiap bulan pada isnin pertama aku akan membayikan Y. Y ternyata telah aku jinakkan untuk berlampin dan didera. Tamat….